LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

18 februari 2008

Rongedal

Vi satt tre familjer i grannens villa i Bunkeflostrand.
Melodishlagerfunkyfestivalen höll på, och plötsligt kom den där situationen där jag känner mig som en konstig utomjording på besök i världen.

Två tvillingar kom ut, och alla nickade sådär jävligt belåtet och alla kommenterade hur gött/kul/otippat/bra det är att Rongedal äntligen frontar själva - och att de verkligen förtjänade att vinna.

Samma sak på kontoret. Det var rena ryggdunkandet av "shit, vad kul för dem att de får stå i strålkastarskenet själva, äntligen!".

Är det bara jag som aldrig hade hört talas om dem?!

2 kommentarer:

Martin Börjesson sa...

Japp!

;-)

Anonym sa...

Hade inte jag sett dem på Så ska det låta säsongen innan hade jag inte heller vetat... men nu visste jag ju. :)