LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

23 november 2007

Springandet

Det var samma sak idag med.
Fattar det inte.

Jag gick upp med honom kvart över fem i morse. Han var sur och gnällig och irriterad hela morgonen, och när jag lämnade honom på dagis 7.38 så gallskrek han och var skitlack.

Sen parkerar jag bilen utanför dagis klockan 16.20. 40 minuter innan sista upphämtningsdeadlinen. Ingen brådska i världen.

Och jag springer.
Jag verkligen hundrametersrusar längs gården för att komma lite snabbare fram.

What's up with that???

Det är precis som om jag överrumplas av känslan att jag snart får hålla honom igen.

Inga kommentarer: