LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

14 februari 2010

Sommarfest 2010


Det vart grillpremiär igår. Lördagen den 13:e februari i minus åtta grader - en hel månad tidigare än förra året.

Personbästa. Utan tvekan.

Det var en härlig sommarkänsla.

Linda och Niklas hade tagit med hemlagad sangria till fördrinken, och när jag grillade burgarna ute i snökaoset var det iförd min favvosommarlinneskjorta, shorts, solmössa och sandaler.

Skall det göras skall det göras ordentligt. Go hard or go home.

En eloge för våra övriga middagsgäster - Mariko och Magnus. De läser inte min blogg, så de visste inte att jag laddade för en grillpremiär. Ändå visade det sig att Magnus grundat med sill och nubbe till lunchen. Det måste ha legat i luften att sommaren är här.

Respekt.

2 kommentarer:

Mariko sa...

Jorå jag läser - men inte så ofta som jag borde.

Nästa gång blir det flippflopp på fötterna!

Linda U sa...

Tack för ett trevligt sommarparty!
Ni är välkomna på julbord i juli hemma hos oss!