LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

04 september 2008

Sarajevo feedback

Sagt till mig och min kollega efter andra workshopdagen:
- Of the 8000 other international consultants here in Bosnia-Herzegovina, only 2-3 of the others can do what you do.

Kändes bra.

Efter femte dagen fick vi ny version av feedbacken. Då hade vi skakat av oss de där 2-3 andra, och var varmt välkomna tillbaka. Utvärderingarna gnistrade.

Det känns bra här på toppen.

2 kommentarer:

Linda Unnhem sa...

Grattis, vad kul!
Är så klart väldigt nyfiken på hur feedbacken förmedlades. ;-)

Konsultpappan sa...

Verbalt och skriftligen.:-)

Jag har en liten mapp med skriftlig cred hemma i arbetsrummet.
Där tittar jag ibland när jag haft en riktigt jobbig dag, och ibland mår jag lite bättre då.