LAST EXIT IN SWEDEN

Ledarskapskonsult och småbarnspappa. Bor vid sista avfarten innan man lämnar Sverige för Europa. Arbetar överallt i världen och längtar hem till kärleken, lillkillen och lilltjejen. Bloggar 60% på svenska, and 40% in English.

06 november 2006

idiot

Nu har jag gjort det igen. Bokat ett möte.
Fan.

Jag skulle kolla ett eventuellt uppdrag under en vecka i februari nästa år. På onsdagen, mellan 9-11, står det i min iCal: "Möte".

Jag hatar när jag gör sånt.

Ni vet hur det är. Man sitter i telefon med någon, och snackar samtidigt som man skriver in det i almanackan. Man säger "Visst - vi kör möte nio till elva den dagen", sen skriver man INTE in "Pelle, IKEA, mitt kontor"... utan istället taggar hjärnan fast vid ordet möte och utan att vara medveten om det så skriver man bara in ordet "Möte".

Så nu vet jag inte med vem eller var. Men ATT jag har ett möte är solklart.

Fan.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh nej vad jobbigt. Så du vet varken med vem eller var?

Line sa...

Jag är spänd på upplösningen, och jag är plågsamt medveten om problemet.

Anonym sa...

ahahahahah shit, jobbigt! men kul. fast jobbigt!